Jesteś na: Aktualności / Przedsiębiorczość

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: ZPPI, czyli przejście od teorii do praktyki

ZPPI to jeden z elementów projektu „Zarządzanie Innowacją” realizowanego przez Pracodawców RP. Polega na przygotowaniu planu wdrożenia pomysłu wypracowanego we wcześniejszej fazie projektu lub będącego autorskim pomysłem przedsiębiorcy.

Pracodawcy RP, Zarządzanie innowacją,

Projekt „Zarządzanie innowacją” oferuje przedsiębiorcom kompleksową pomoc we wprowadzaniu innowacji i usprawnień do mikro-, małych i średnich firm. Mogą w nim uczestniczyć przedsiębiorstwa z całej Polski. Udział w projekcie jest bezpłatny, składa się on z kilku komponentów – INNOSYS, ZPPI oraz Ekspert Innowacji.

W ramach ZPPI przypisany firmie doradca ds. innowacji przyjmuje rolę opiekuna (tutora), który prowadzi uczestnika przez kolejne etapy całego projektu. Po jego zakończeniu przedsiębiorca powinien wiedzieć, ile czasu będzie potrzebował na wdrożenie innowacji, jak duża liczba osób będzie zaangażowanych w to przedsięwzięcie, jakie działanie będzie musiał prowadzić, a także – jak monitorować efekty swojej pracy.

Usługa ZZPI to 15 godzin doradztwa w siedzibie firmy, 40 godzin tutoringu, 50 godzin szkolenia e-learningowego, 16 godzin szkolenia stacjonarnego.

***

Kontakt do Biura Projektu:

tel.(22) 518 87 72
fax. (22) 828 84 37
e-mail: j.walicka@pracodawcyrp.pl

Więcej informacji pod adresem: http://www.zarzadzanieinnowacja.pl/

Czytaj również: 

Pracodawcy RP zapraszają przedsiębiorców do świata innowacji

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: doradca pomoże firmom stworzyć strategię innowacji