Jesteś na: Aktualności / Przedsiębiorczość

Projekt Pracodawców RP wsparciem dla firm stawiających na innowacyjność

Tylko 28 proc. polskich firm kwalifikuje się do kategorii innowacyjnych – wynika z ostatniego badania Eurostatu. Dane te potwierdzają słowa ekspertów, którzy od dawna podnoszą, że tylko zwiększenie innowacyjności polskiej gospodarki może przyczynić się do jej wyraźnego wzrostu.

Pracodawcy RP, Zarządzanie innowacją,

Projekt „Zarządzanie innowacją” realizowany przez Pracodawców RP jest odpowiedzią na tę potrzebę. Firmy uczestniczące w projekcie korzystają ze wsparcia ekspertów i pomocy wypracowują i wdrażają własną strategię innowacyjności. Co ważne, do tworzenia tej strategii angażowani są nie tylko właściciele firm, ale również ich pracownicy.

Przedsiębiorcy poznają także inspirujące przykłady innowacji dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na terenie Polski oraz niezbędne know-how z zakresu zarządzania innowacją.

Projekt „Zarządzanie innowacją” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kontakt do Biura Projektu:

tel. (22) 518 87 72

fax. (22) 828 84 37

e-mail: j.walicka@pracodawcyrp.pl

Więcej informacji pod adresem: http://www.zarzadzanieinnowacja.pl/

Czytaj również: 

Pracodawcy RP zapraszają przedsiębiorców do świata innowacji

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: doradca pomoże firmom stworzyć strategię innowacji

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: ZPPI, czyli przejście od teorii do praktyki

Ekspert Innowacji” wzmocni kompetencje właścicieli i pracowników firm