Jesteś na: Aktualności / Przedsiębiorczość

Konkurs „Klient zobowiązuje” rozstrzygnięty

– Podpisałbym się pod stwierdzeniem, że w dzisiejszych czasach podejście proklienckie to imperatyw dla biznesu – powiedział Jacek Brzozowski, doradca Prezydenta Pracodawców RP. Skomentował w ten sposób wyniki konkursu „Klient zobowiązuje” zorganizowanego przez redakcję „Rzeczpospolitej”. Pracodawcy RP są partnerem tego wydarzenia.

Jacek Brzozowski, Klient zobowiązuje, Pracodawcy RP,

Główną nagrodę w konkursie otrzymała firma InPost. Uznanie kapituły wzbudził jej pozytywny wpływ na rynek przesyłek pocztowych (wprowadzenie Paczkomatów). Wyróżnienie przyznano spółce komunalnej – Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu. Jednym z jej projektów jest SMS-owe powiadomienie o awariach i wyłączeniach wody oraz czasie zakończenia prac. Pionierskim w skali kraju rozwiązaniem jest fakt, iż informacja ta ma trafiać do tych mieszkańców Wrocławia, którzy są w zasięgu awarii lub planowanego wyłączenia odcinka sieci, a nie masowo do wszystkich.

– Przykład  niewymuszonej troski o jakość i dobro klienta w przypadku naturalnego monopolu ze strefy komunalnej szczególnie cieszy – ocenił Jacek Brzozowski.

W sumie redakcja „Rz” otrzymała ponad 80 zgłoszeń do konkursu. Najczęściej na przesłanie ankiety decydowały się duże koncerny. Partnerem wydarzenia, obok Pracodawców RP, jest Getin Bank i Krajowa Izba Gospodarcza.

Czytaj więcej:

http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/1082158.html?p=1