Jesteś na: Aktualności / Przedsiębiorczość

„Ekspert Innowacji” wzmocni kompetencje właścicieli i pracowników firm

Zarządzanie projektami innowacyjnymi, monitorowanie strategiczne i analiza konkurencyjności oraz zarządzanie kreatywnością – to wybrane obszary szkoleń realizowanych w ramach usługi „Ekspert Innowacji”. Jest ona częścią projektu „Zarządzanie Innowacją” realizowanego przez Pracodawców RP.

Pracodawcy RP, Zarządzanie innowacją,

Usługa, podobnie jak cały projekt, adresowana jest do mikro-, małych i średnich firm chcących wprowadzać usprawnienia i innowacje. Jej zadaniem jest zwiększenie wiedzy i kompetencji ich właścicieli i pracowników w następujących obszarach:

- monitorowania strategicznego i analizy konkurencyjności,

- zarządzania kreatywnością,

- planowania i programowania,

- zarządzania projektami innowacyjnymi,

- zarządzania wynikami,

- zarządzania środkami.

Uczestnicy projektu mogą wybrać dwa spośród zaproponowanych zakresów tematycznych i w ich ramach wziąć udział w szkoleniu. Na jedno zagadnienie przewidziano 8 godzin szkolenia stacjonarnego oraz 42 godziny e-learningu. Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy otrzymają certyfikat „Eksperta Innowacji”.

Projekt „Zarządzanie innowacją” realizowany jest przy wsparciu funduszy unijnych. Adresowany jest do firm z całej Polski. Oprócz usługi Ekspert Innowacji w jego ramach realizowane są również usługi INNOSYS oraz ZPPI. Udział w projekcie jest bezpłatny.

Kontakt:

tel.(22) 518 87 72
fax. (22) 828 84 37
e-mail: j.walicka@pracodawcyrp.pl

Więcej informacji pod adresem: http://www.zarzadzanieinnowacja.pl/

Czytaj również: 

Pracodawcy RP zapraszają przedsiębiorców do świata innowacji

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: doradca pomoże firmom stworzyć strategię innowacji

Projekt „Zarządzanie Innowacją”: ZPPI, czyli przejście od teorii do praktyki